leylekargo 30-40 kişilik mevlid ya da doğum günü için yemek yapan sayfalardan almak mantıklı mı sizce yoksa pilav sarma pide filan mı değişiklik olsun diye instagramdan yemek yapan sayfalardan sipariş edeyim diyorum 2000-2500 filan tutuyo sadece yemekler hangisi mantıklı sizce?
Deletedmom_108 leylekargo 2000-2500 ise uygunmuş ama hijyen nasıl acaba orası önemli. Nasipse bende Mayısta kızım için mevlit okutacağım.
Eylul301023 leylekargo Biz mevlütte etli pilav,sarma,su böreği,ayran ve zerde yaptık ikramlikta lohusa serbeti,çikolata,badem şekeri dağıttık çok güzel oldu.
Mmeelliikkeee leylekargo doğum günü için olurda, Mevlüt gibi şeylerde genelde tavuklu yada etli pilav ayran , pide tarzı şeyler verilir
busra2410 leylekargo servis için yemek daha kolay bence biz akike kurbanını kesip etli pilav ayran ve tulumba ikram etmiştik mevlutten hemen sonra lohusa şerbetide dağıttık yemekten önce
leylekargo Eylul301023 normalde bizde de öyle şeyler dağıtılır ama değişiklik olsun dedim uygun değil mi bu tarz menüler acaba?
Deletedmom_108 leylekargo Akika kurbanı keseceğiz nasipse. Et pilav tatlı yaprak sarma ayran olacak bizim menümüz.
leylekargo Deletedmom_108 bizde de genelde öyle menü olur da değişiklik olsun diye düşünüyordum annemle ablamda sçamalama dedi🙃
leylekargo Eylul301023 ya yemek dediğim gün menüleri satan sayfalar varya poğaça çeşitleri tatlı çeşitleri salata çeşitleri olan sayfalar
Eylul301023 leylekargo siz bunların hepsini evde daha güzel yaparsiniz ailenizle orda ne şartlarda yapılıyor Allah bilir benim fikrim yani
leylekargo Eylul301023 Teşekkür ederim biz sıradancıyız malesef ya böyle gün menüleri fazla bizlik değil daha klasik şeyler yapıyoruz biz
tombikdonerkankasiiskender İki oğlumda doğdukların da ve sünnet olduklarında mevlüt okutamadım bu yaz düşünüyorum inşAllah bende, pide ayran tatlı dağıtmayı düşünüyorum diğer türlü sarma pilav börek çok uğraştırıcı olur gibi geliyo bana en kolayı pide ayran tatlı almak hepside hazır olur biter mis gibi
GokcelifMom leylekargo Uygun fiyat vermişler. Kısmetse cumartesi günü bende kızım için mevlüt okutacağım. Bugün alışverişini yaptım hemen hemen aynı fiyata tekabül ediyor ama ev ortamında yapılması daha hijyenik diye düşünüyorum.
ebru_e Ben bebeğimin mevlidinde yaklaşık 45 kişi ağırladım. Hem bebek görme hem mevlidi olsun dedim. Kayınvalidem anlamların da yardımıyla 5 çayı gibi ikramlık hazırladık. Tatlıları tuzluları sarmasıyla 9 çeşit olmuştu. Yanında da hem isimli çikolata hem de magnet dağıttım. Eğer imkanınız varsa yardım edecek biri tabakta hazırlayabilirsiniz