aysshenur 12,5 aylık kızım kayarken ayağını incitti. Doktora götürdüm. Kırık , çıkık vs gibi durumlar yok çok şükür. Fakat yürümek istediğinde ağlıyor. Doktor bir kaç güne geçer dedi. Ben hızlandırmak için ne yapabilirim