Bebeğim bu sabah 7:30 da yataktan düştü 50 cm var düştüğü yer aklımız çıktı korkudan nasıl bir korku yaşadık anlatamam o panikle çoçugu kaptığımız gibi hastaneye gittik tomoğrafi çekildi sol kafatasında çatlak var denildi birde sağ tarafta kızarıklık gördüm dedi doktor onun için pazartesiye kadar yatış vermem lazım dedi sabahtan beri doktordayız ağlamaktan mahvoldum bebeğime birşey olur mu diye kusması yok, ateşi yok, garip hareketleri yok ama kafasında birşey olur mu bilmiyorum doktor kafasındaki kırık çok yok dedi kaynar dedi şimdilik amaliyatlık birşey yok dedi ama ben çok kötüyüm bnım gibi durum yaşayan var mı bilgisi olan