amansallagitsin irem12 evet bende cok arastirdim bir kc doktrq sordum bu wellcare icerigi temiz sirf balik yagi diger balik yağlarinde ayreten vitamin var gerek yok bence epa dha si yuksk olmasi gerekir. Bnd iki kutu bitirdim ben bile iciyorum.
durununannitoskosu irem12 Bende kullanıyorum kızıma baya araştırarak aldım dhası yüksek diye, kızım da severek içiyor çok memnunum
amansallagitsin irem12 1 cay kasigi hafyad uc gun tatli kasigi sizin icin. Istah acmaz beyni etkiler balik yemeyen bebekler cocklt için balik yiyorsa vermnxe gerek yok.
durununannitoskosu irem12 Ben haftanın 2-3 günü 1 çay kaşığı veriyorum kızım 1 yaşında, iştahı zaten açıktı eksta birşey fark etmedim ben beyin gelişimi için veriyorum
amansallagitsin irem12 1 cay kasigi vermeniz gerekiyor. Haftada sadece uc gun boyunca. Balik yiyorsa bebeginiz balik yagi almaniza gerek yok. Balik yemeyen bebekler icin kullanilir balik yagi. Balik yagi istah acmaz. Beyin fonksiyonlarına iyi gelir.