Arkadaşlar benim çocuklar evde ne yemek varsa onu yiyorlar zaten onlara göre şeyler pişiyorum ama hep aynı döngü aynı yemekler. Kahvaltı da aynı döngü. Siz kahvaltı da yemekte neler yapıyorsunuz yaşar mısınız fikir olsun. Ara öğünleri mesela saatli mi veriyorsunuz