annesininkuzusu89 Kızlar hamileliğimden beri canım istiyordu. Mevsimi değildi sonra tam çıktı ben doğum yaptım 😄😂 Ve kayınvalidem etrafımdakiler yememem gerektiğini yersem çocugun karnının ağrıyacağını söylüyorlar. Böyle bişey varmı acaba? Şunu yeme bunu yeme gibi 😆
tazeanne98 annesininkuzusu89 ay geçen banada dediler çocuğum zaten gazlı onu yeme bunu yeme diyip duruyolar gıcık oluyorum yemesem yine gazlı yani yiyorum bende alakası yok bence gazlı yani her türlü
sahra085 annesininkuzusu89 Nohut, fasülye, lahana, karnabahar yiyemiyorum. Yediğimde bebeğim o gece katiyen uyumuyor. Bazı doktorlar sütten asla geçmeyeceğini söylüyor ama bende geçiyor 😅 Literatüre tersim sanırım 😂
amansallagitsin annesininkuzusu89 herseyi yiyeblrsn vitaminli ne varsa. Abur cbr cikolta paketli gidalar makrna pilva yersen ztn bi faydasi olmaz sutunde yagli olmaz istedgn her meyve sebzeli eti tavuğu baklagiller yiyblrsn. Kimyon kat yemklerine gaz yapmaz ayreten sut atirir.
Merve450303 annesininkuzusu89 oho ben 1 aydır yiyorum kızımın karnı falan da ağrımadi hurafe bunlar ya
busraalanya annesininkuzusu89 canının çektiği şeyi yemezsen de sütün çeker derler o yüzden sen ye bir kaç tane bence