5 ay 10 günlük bebeğim.dogumdan sonra el bileklerimde hasar kaldı tedavi görmem gerekiyor ama oğluma kiyamadgmdan sütten kesmedim erteledim tedaviyi😒7 günlükken yoğum bakmda yattı orada biberona alıştı zor bela memeye dönderdim geri ama şuan tekrar bıraktı çok üzülüyorum herkes gelişimi iyi olmaz kemikleri güçlenmez diyor 😔