gozdeanne1 Çok kararsız kaldım kabin mi travel mi almalıyım önerdiğiniz marka varmı memnun kaldıklarınızı yazar mısınız
1gulceninannesi gozdeanne1 ben kabin aldım 6 aya kadar puseti taktık şuan tek elle açıp kapatabiliyorum rahatlıkla her yere koyuluyor. Tavsiye ederim.
ebebe gozdeanne1 Maxi cosi leona 2. Çift yönlü kullanılabiliyor puset de takıyorsun. Travel system çok hantal almayin
esengulyldrm Önce travel aldım sonra bagi neo aldım böylr bir rahatlık yok ucakta kabine bile koyuldu cok cok memnunum bakın derim travel almayın hiç
gokce4701 Cidden travel sıkıntı ya evet çok hafif çok şık ama çok yer kaplıyor baya sıkıntı kur tak yorulduk resmen arabamız küçük o ayrı bir dert rezillik desem yeri