tazeanne98 Kızlar sorum başlıkta. Kızım 2 aylık bazen hiç uyumuyor saatlerce uyanık kalıyor çok huysuz oluyor bazen de emiyor uyuyor emiyor uyuyor sadece 1 saat uyanık kalıyor. Gerçi bende uyutuyorum beşikte falan da normal bu?
hazal3421 tazeanne98 benim kızımda 2 aylık aynen öyle oluyor bizdede bazen emip uyuyor sürekli bazen çok uyanık kaldığıda oluyor günü gününe uymuyor mesela 2 günlük güncellemede sürekli etrafı izlemek istiyor çok sık acıkıyor 1 saat uyuyup 1 saat uyanık kalıyor gündüzleri
Atesmomm tazeanne98 şuan 2 aylık olan sabah 6 dan beri uyanık olan gün ıcınde taş çatlasın 5 dk 10 dk kestırme yapan oğlumu uyutmaya çalışıyorum kafayı yıycem
Tugba_mirac tazeanne98 Her akşam aynı uyku sorununu yaşıyoruz bizde. Gündüz de çok kısa uyuyor akşam banyo yaptırıyorum ama uykusu olduğu halde çok direniyor 🤦🏻♀️
tazeanne98 hazal3421 benimki öyle değil uyudu mu 3 saat uyuyor uyanmayınca uykulu alıyoeum emziriyorum resmen acıkmasın diye
sencokbiliyon Aynı durumdayız. Bir günü bir gününü tutmuyor. Bazen gündüzleri full uyuyor. Korkuyorum gece uyumaz diye. O gün gece de uyuyor. Ertesi gün oluyor 5 dakika bile uyutamıyorum.
tazeanne98 sencokbiliyon aynen aynen neden böyle valla çözemedim 🤣 arkamı dönüp iş görmeye gidemiyorum uyanırsa diye
hazal3421 tazeanne98 Benimde öyleydi hem gündüz hem gece uyurdu bazense gündüz hiç uyumazdı ama 2 gündür farklı bir rutin oluşturdu kendi kendine 1 saat uyuyo 1 saat uyanık kalıyo
pamukmomm Atesmomm aynı durumdaydım 2 aylık bebeğimi sabah 6 dan bu saate yeni uyutmayı başarabildim 😂
Atesmomm tazeanne98 benım bebek doğduğundan beri gece uykusu sevıyoe gündüz asla uyumaz 9 da uyudu sımdj mesela 2 ye kadar kalkmaz her bebek kendı rutınını oluşturuyor ama akşama kadar da agzıma edıyor halsız bıtkın kalıyorum 🙁
rurel tazeanne98 ben uyku aralıklarına hep çok dikkat ettim. 2 aylık bir bebeğin iki uyku arası uyanık kalma süresi maksimum 2 saat. eğer uyku sinyali vermiyorsa bu süreyi dolduruyordum. 2 saat olunca da uyutmaya çalışıyordum, mıkırdansa bile ısrarcı oluyordum. uyumamak için direnirse bi 10 dk oyalayıp yine deniyordum uyuyordu. Tabi ekstrem durumlar da oluyordu mesela çok gazı olduğu zaman uyumayı reddediyordu ipin ucu kaçıyordu. Artık uyku çakmış oluyodu ve o sıra uyutmak tam bir işkence oluyodu. Ben her esnediğinde, gözü daldığında uyutmayı teklif ediyorum. Biraz ağlasa bile sakinleştirip tekrar deniyorum. Biraz ısrarcı olmanın ekmeğini yedim 😂
isena 5 aylık bebeğim bizim de 2.ay öyleydi gündüzleri hayatta uyumazdı gece uykusunu da etkilemezdi ama ne kadar uğraşırsam uğraşayım gündüz büyük insanlar gibiydi hatırlamak istemiyorum gerçekten çok yorucuydu. Şimdi ise 2 saat arayla uyumak istiyor tabi çoğu zaman uyumuyor direniyor ama esniyor gözlerini ovuşturuyor yani büyüdükçe daha da düzene giriyor merak etmeyin
Dejajavu ➕Kızım 7.5 aylık . Uyanık kalma süresi 3 / 4 saattir . ✔️2 aylık iken devamlı uyuyordu. En geç. 1 saat uyanık durabiliyordu . Normal yani . Hatta ilk doğduğunda bir saat uyumamıştı neden uyumuyor birşey olur mu diye korkmuştum 😂ilk anneliğim napayım