Zehrauzunoglu Biogaia damla kullanmaya başladık, buzdolabında tutun yazıyor ama bebege verırken nasıl yapıyorsunuz dısarı çıkarıp mi bekletsem ? soguk verince hasta eder mi öksuruyor gibi ?
Hazal2748 Zehrauzunoglu her bebeğin bünyesi farklıdır tabi çanım ama ben dolaptan verdim bişey olmadı
Mercansmom Zehrauzunoglu ben çay kasigina döküp veriyordum 1 2 dk bekleyip direk verdiğimde oldu bir sorun yaşamadım
NurrC Zehrauzunoglu hayır canım buzdolabında eczanede duruyor. Aldıktan sonra normal oda sıcaklığında saklayacaksın açılana kadar onun buzdolapta durma durumu
Mercansmom Zehrauzunoglu bize eczacı açılmadan önce dışarda açıldıktan sonra dolapta saklayın demişti öyle kullandık ama 4 hafta bekliyorsa zaten öyle yapın 1 haftayı bulmuyor bitmesi 🙄
Zehrauzunoglu Mercansmom 5 damla verıyorum 1 ay dayanır sanırım. Çok tesekkur ederım herkese. Dısarda tutcam hasta etmesın
prensesko Zehrauzunoglu oda sıcaklığında 4 hafta saklayabilirsin zaten her gün düzenli 5 damla verirsen 4 hafta gidiyor iki kutu kullandık biz şimdi başka bir damlaya geçtik hep oda sıcaklığında kaldı ki zaten yaz değil evler o kadar sıcak değil ☺️
Cnskplnozk Zehrauzunoglu açılmadan önce buzdolabında saklanıyo açıp kullanmaya başlayınca oda sıcaklığında tutuluyo canım dolaptanda çıkarınca bikaç dk elinin işinde tutarsan ısınır