Merhaba anneler benim brbrgn 27 gunluk vr gun icinde bezini sık sık degistiriyorum çiş cok guzel yapiyor (sadece anne sütü ile besleniyor) ama kakasini bole kucuk.kucuk gaz cikarirkennkitletmis gibi hafif hafif yapiyor tam degil gaz problemimiz var doktora gittigimde dpktor aydinlatmadi ne kadar sıklıkla ve ne kadar yogun bir kaka yapabileceğini söylemedi ama gazı oldugu için ates ölçer ile poposuna uyari yapmami soledi yaptim icine sokuyorum zeyton yagi ile o zMan yapıyor bunu yasayan varmı yapmamalıyım bilmiyorum ym😔