Kızlar bebeğim 1.5 yaşında üniversiteden hemen sonra evlendim ilk zamanlar KPSS ve ALES’e hazırlandım sonra sınavlardan sıkıldım bıraktım ailemde çocuğun olsun boşver sınavları dedi. Sonra çocuğum oldu ama sınavlara hazırlanmadığım iş güç sahibi olmadığım için pişman oldum. 30 yaşındayım yeniden sınavlara hazırlanmayı düşünsem zamanım yok bebeğim çok hareketli hiç durmuyor ve uyumuyor akşamı zor ediyorum .Eşim reklamcı bende o işlere gireyim diyorum ama bilmiyorum bana göre olur mu yapabilir miyim beni mutlu eder mi? Çok mutsuzum iş güç sahibi olmadığım için evde kaldıkça hayatım küçülüyor. Ne yapabilirim sizce?