durakkk Merhabalar neredeyse 3 yaşımız dolacak fakat ne düzgün konuşabiliyor (kelime bile çok yok) ne de yemek yiyor kilosuna baktık 12 boyumuz 90 cm ne yapabilirim çok üzülüyorum
livanurvealpinannesi61 durakkk iştahsızlık için babybomb kullanıyorum çok memnunum boy için iğde çekirdeği unu çok iyi
durakkk ikiprensannesi12 evet sınırda işte konuşmaması için gelişim uzamanı gitmem gerekiyormuş ama kilosu çok az bebek kilosunu yazıyor anneler 19 aylık bebek 12 kilo mesela
durakkk Uykusuzhergeceeee götürdüm sınırda diyor ama çok az bence yemek bazen güzel yiyor bazen hiç yemiyor
Uykusuzhergeceeee durakkk tahlil yaptı mı ? Başka doktora da gidin bence. Konuşma için de ekran varsa bırakın derim. Bol bol konuşup kitap okuyun. Erkek çocukları genelde geç konuşur derler ama uzman birine de danışmak lazım tabii
durakkk Uykusuzhergeceeee götürcem gelişim uzamanına hiç konuşmuyor değil kelimemiz var ama ekran çok burda kilo postunu okudum canım sıkıldı çok
durakkk livanurvealpinannesi61 bende deniyim ama önce doktor götüreyim başka doktor çok az değil mi boy ile kilosu
durakkk ipeksiiimom onun için gelişim uzmanına gitmem gerekiyormuş öyle söyledi ona da randevu alıcam
MelekAnnesii durakkk kelime icin krese gonderebilirsiniz akran ogretimi ile gelisir ekrani da azaltirsaniz sorun ortadan kalkar kilo ve boy icin de uzmandan destek almak daha mantikli