Merhaba arkadaşlar kızım 8 aylık. Ek gıdaya 5.5 aylıkken başladık ve ozamandan bu zamana kadar hep koyu sert kıvamda kakalar yaptı zaman zaman yedikleirne göre dğeişti bazen daha yumuşak formda oldu ama son bir haftadır aşırı cıvık yapıyor ilk başta yediklerindir diyip üstünde durmadım ama hem sesli hem de cıvık yapması beni huzursuz etti. Doktor randevusu aldım fakat içim içimi yiyır neden acaba diye. Yaşayan var mı aranızda acaba böyle bir durum bir şeyleri yanlış mı yapttım bilmiyorum neden anlayamıyorum ??