NewMomm1 Uykusuzhergeceeee arkadaşlar şimdi sondaki siyah elbise mi bu linkteki mi çabuk yardım help 😂😂😂
NmalkoC NewMomm1 askılarını cıkardığında çok az aşağı indirdiğinde görünmüyor canım ben askısız kullanıyorum sütyeni çünkü elbisede göğüs kısmı tutuyor zaten üst kısım yapışık olduğu için kayma falanda olmuyor
MadamMommy NewMomm1 Kesinlikle 2 diğerleri daha günlük geldi lacivert olan daha şık bence.Almışınız pardon yeni gördüm 🤭güle güle giyin