4 ayına girecek bebeğim 2 aydır süt diyetindeyim kan testinde kesin çıktı ama düşük derece dedi dr 0.19 alerji değeri 🫣 yumurtaya vs çıkmadı. Probiyotik de kullanıyoruz ama ona rağmen kakadaki mukus geçmedi.. dr emdiği sürece mukus geçmez dedi. Yoğun bir egzamamız olmadı yüzü hafif kızarıktı süt diyetinden önce şu an o da düzeldi benim sorum şu ben mukus geçmediği için yumurta da tüketmiyordum testte çıkmasa da bazen olabiliyor diye kakası 2 gündür normaldi mukus yoktu yüzümde düzgün olunca yumurtayı deneyeyim dedim dün sabah yedim yumurta dün gece çok az mukuslu kaka tekrar yaptı bugünkü kakası yine mukusluydu ama yüzünde vs kızarıklık döküntü yok.. acaba mukus yumurtadan dolayı mı geldi kızarıklık olmasa da yumurtayı kesmeli miyim sizce ? Dr randevumuza daha çok var deneyimli annelerden yorum bekliyorum 🌺🌺🌺