Senaxxx Benim yeğenim doğduğundan beri mamayla besleniyordu. Yaşına geldi ben yengeme artık mama verme diyordjm ama yemediği için 1.5 yaşlarını geçtiği halde veriyordu. Yeni başlamak ne kadar mantıklı bilemedim.
18 aylık bebiş birşeyler sevmesi lazım ya. Mesel yeğenim sadece meyve makarna ve köfte yerdi. Böyle sevdiği şeyler yok mu yapsanız.