onefinemom Sezaryen sonrası ne kadar zaman sonra yan yatabildiniz? Doğumdan beri müthiş bir boyun ve omuz ağrım var. Yastıklarla düz yatmak da hiç yardımcı olmuyor. Tavsiyesi olan varsa… 🥲
balmom59 onefinemom 2 gün sonra karnımı hafif yastıkla destekleyerek yan yattım Şuan 14 gün geçti çok rahat yatıyorum
meleklerinannesi1727 onefinemom yan yatıp arkanıza yastık koyabilirsin bn öyle yapıyordum rahat oluyordu
meleklerinannesi1727 onefinemom omuz ağrınıza da ağrı kesici iğne öneririm bn doğumdan çktm feci şekilde omuz ağrısı sabah oldı yine aynı artk ağrıdan nefes alamıyodum doktoruma omzumun çok kötü ağrıdıgını söyledim dikloron yazmştı bana iki defa yaptrdm ağrım kalmadı
yavrupotuncek onefinemom 20 gün bir ay sonra zor bela donebildim onda da dikiş yerimoe bacak arama bı yastık koydugumda çok rahat ediyordum yoksa rahim ve dikiş yerim agriyodu
onefinemom balmom59 çok iyiymiş ya 2 gün. Ben 6. Gündeyim birkaç kez denedim ama çok zorlanacak gibi oldum , cesaretim kırıldı biraz denemeye
onefinemom meleklerinannesi1727 ben de doktoruma söyledim ama ilaç yazmadı, ılık su ile duş al diyor 🥺
onefinemom yavrupotuncek bana da şu an zor bir ihtimal gibi geliyor ya … çok yoruldum düz yatmaya çalışmaktan
meleklerinannesi1727 onefinemom ama geçmiyo Bn ilk doğumum da baya çektim ağrısını doktor geçer dedi epey sürdü geçmesi ikinci doğumumda farklıydı doktorum iğne hafifletr dedi gerçek faydası
yavrupotuncek onefinemom evet bende asla düz yatmazdim ama bir yan yatmaya başlayın oh ne dünya varmış diyceksiniz ama yastığı mutlaka koyun karninizin az alt tarafına ufak yumuşak bı yastık bebek yastığı olabilir canınız acımadan yatabilirsiniz
ada92 Bnm 1 ay oldu sezaryen oldum ben de ayak agrım hiç geçmedi hergün böle vücut agrısu desen öle ama özellik bileğimden aşagısı çok kötü
_YanakReisinAnnesii onefinemom 3-4 gün sonra yan yatmaya başlamıştım. 15-20 günden sonra da yüzüstü yatmaya başladım.