Merhaba anneler, 9 günlük bi yavrum var. 1. Hafta kontrolünde Dr söyleyene kadar farketmediğimiz bir dudak kayması var. Sol alt dudağı esnerken, meme aranırken ve ağlarken sola doğru kayıyor.. beyin ultrasonuna baktırın dedi doktor ama daha çok minik. Çok üzülüyorum aynı durumda olan var mı sonradan geçer mi?