Kızlar size birşey sormak istiyorum ilk hamileliğimde bi sigorta duymuştum hamilelik sigortası diye ama o zaman pek bilmediğim için umursamadım komşumun bi tanıdığı yapmış ve doğumdan sonra 5 ay boyunca para almış bilgisi olan var mı nası yapılıyor ne kadar ücret ödeniyor herkes yapabiliyor mu