Oğlum 10 aylık. 6 ay anne sütüyle beslendi, devamında anne sütü ve ek gıda alıyor ancak 4 aylık hamileyim ve sütün tadında değişiklik farkettim. Ekşimsi bir tadı oluşmuş. Eğer emzirirsem bebeğim reddetmiyor ancak çokta istemiyor. Eskisi gibi yeteri kadar sütüm de yok. Emzirmenin bir zararı olur mu? Eğer anne sütünü kesersem ek gıda ile birlikte formül süt şart mıdır?