Kızlar 7 aylik kizim var gözünün altında böyle sivilce gibi bisey çıktı tam kirpiginin dibinde o sonra sismeye kızartması başladı daha sonrada cocugumjn gözünün alti morardi doktora gidemiyorum eşimi beklemem gerekiyor ne yapmam lazım aynı durumu yaşayanlar var mı doktor ne dedi