Ayyy hayatımda böyle vücut sızısı yaşadığımı hatırlamıyorum. 5-6 gün önce eşim böyle hasta oldu ama hemen belirti başlayınca karantinaya girdi. Odadan her çıktığında wc için maske taktı vs. Çocuktan dolayı ekstra dikkat ediyoruz. Derkeeen o iyileşti ardından hemen ben o duruma düştüm. Serum , antibiyotik vs derken dün gece sabaha kadar ateşle uğraştım😞😞 inşallah öocuğa bişey olmaz yavrum bu ağrıları nasıl kaldırır😭 ayak tabanımdan serçe parmağımın ucuna kadar her bi eklem sızlıyo resmen var mı böyle olan ?? Hızlı toparlamak için neler yapabiliriz??