bu sefer kendim için geldim annelerim malesef dünden beri bademciklerim şişmiş kulaklarım ağrıyor başım ağrıyor vs. Hastaneye gittim bir antibiyotik iğne yaptırdım akşama kadar çocuğumu emzirmemek şartıyla ama hiçcbir fayda yok ateşim sürekli yükseliyor ne yapmam lazım dondurma yiyince iyi geleceğini duydum bu konu hakkında da bilgisi olan bar mı ?