Birebir aynı durumdayız. 53 günlük benim bebeğim de. Normalde her gün kaka yapardı. 2 gündür yapmıyor. Karnına masaj yapıp bacaklarını hareket ettirdim. O şekilde bir iki gaz çıkardı. Ve kokuyor evet. Ama gaz çıkartırken de azıcık kaka oldu poposu. Bugün bir kaç kez bezinde de aşırı aşırı az kaka vardı. İnternetten araştırdım da çok gazlı bebeklerde kokulu gaz olurmuş.