handeyasa benimki öyle yapınca bebek arabası ile evde sallıyorum, daha dogrusu koridorda ileri geri. Bu biraz rahatlatabiliyor. Vaktinde uyuyamaz işe yorgunluktan da ağlar. Öyle olunca da battaniyede sallıyorum eski yöntem son çare.. Bir de gazı var ise önceden gaz çubukları ile (windi) gazını çıkartıyorum, öyle rahat uyuyor