nuroner sema_068 biz relamax kullandık , birde düzenli olarak probiyotik kullanmıyorsanız onu kullanın onun da çok faydası oluyor
sema_068 nuroner merhaba relamax aldım bende şimdi kullanıyoruz. Siz tavsiye etmiştiniz alerji maması kullanırken gaza iyi geliyor diye. Sizin bebeğiniz de mide gazı çok oluyor muydu