Bende tam iki buçuk ay kullandım ve benim de sütüm azdı mama takviyesi yaptım hep . Bencede sütü azaltıyor bebek tamamen bosaltamiyordu gogusu yoruluyordu . Çok şey denedim ama en sonun da kendiliğinden birakiverdi bı an da . Siz de her emzirme öncesi kesinlikle ilk önce memenizi teklif edin özellikle geceleri . Ama tabi çenesi guclenince kendiliğinden bırakıyor söylediğim gibi . Bırakana kadar emme sonrası sağım yapın memeyi boşaltın .