ekimkizi_ ya bir de bazen istemiyorlar yapmak. Benim oğlum evde çok güzel yapardı bazen doktorda yapmazdı 🤣🤣 sürekli tekrarlayın. Benim oğlum da sevmezdi tummy time. Sürekli bunu yaptım. Dönmeye başlayınca bir sorun yaşamadım zaten kendi evi tavaf ederdi öyle. Şuan 9 aylık sürünüyor mesela
bu arada imkanınız varsa ümraniye devlete götürün derim. İlerde Hemotoloji ye falan yönlendirirse Zeynep kamilde hiç bir bölüm yok 😅 ümraniye devlette var tüm bölümler. Bende özelde düşük kiloyla doğum yaptım ümraniye takipliyiz.