Selam kızlar 26 aylık oğlum var uykudan kalktığından beri sağ bacağının üstüne basamıyor acıyor anne diyor her yerine baktım herhangi şişlik kızarıklık ya da morluk yok. Aceba uyuştu mu dedim 1 saat bekledim hala geçmedi ne olabilir doktora götürsem mi bilemedim bide röntgen çektirip radyasyona maruz bırakmak istemiyorum