Aydnz Kızlar telefonumu satıyorum 6 aylık sıfır diyebilirim tek darbe çizik yok Samsung a 70 garanti kutu fatura herseyi tam fiyat 2500 diyorum
Seydameva Aydnz biraz fazla değil mi sıfırı trendyolda 2700 zaten. Yanlış anlamayın ama bana fazla geldi 😌😍
Aydnz Seydameva canım media market 3.300 ki bende ordan o fiyata aldım dediğin gibi ordan alsana haklısın yine indirim yaparım ama fazla düşemem
Seydameva Aydnz ha yok ben Samsung kullanmam hatta en son kullanacağım tldndur diyebilirim sadece postlara göz gezdirirken gördüm araştırırkende yazdım tlfnlarla ilgili şeyleri severim 😌
KerimalpinAnnesi Aydnz ben telefonumu yakın zamanda değiştirdim ihtiyacım olsa kesinlikle almak isterdim insallah sizde gönlünüzce satarsınız 😊