nursankilicoglu Hanımlar bebegim 4 aylık ilk günden beri meme ağrısı çekiyorum sadece emziriyorum sütüm fazla ve bu içte ağrı yapıyor bu durumu yaşayan var mı ne azaltır ne yapmam lazim ağrıdan artık canıma tak etti bebeğimle hiç keyifli vakit geçiremiyorum
dodu0207 nursankilicoglu düzenli sağım yapsanız işe yaramıyor mu. Mochi kullanıyorum ben bazen bebeğim bi memeyi emerken diğerine takıyorum onu akan sütleri topluyor. İyi oluyor baya
Ardenaden Bizde sutumuz artsin diye yaomadgmizi birskmiyoruz yarabbi herseyin ortasi iyi demkki ya bnde keske mastit olana kdr sutum olsa diyorm 🙄
Ikraysenes Ardenaden benimde aşırı sütüm var hiperlaktasyon diye bir durummus belki 20 den fazla kez mastit oldum hayatım karardı resmen . Genel cerraha çıkmıştım doktor bana keşke hiç sütün olmasa daha iyi demişti. O kadar kötü bir durumdu. Şimdi sütten kesmeye çalışıyorum ama yine mastit oluyorum. İlaç aldım ama kullanmaya çekiniyorum yan etkileri varmış hormon ilaciymis. Yinede her yolu denemeye çalışıyorum ilaç kullanmadan başarmak için sütten kesmeyi. O yüzden Rabbim gerçekten herşeyi yeteri kadar nasip etsin azida fazlasida zarar.
Ardenaden Ikraysenes cok cok gecmis olsun dgri diyorsun wala herseyin fazlasida zarar.benimde oyleydi baslarda agridan duramazdm yataklar islanirdi ama cocugm alerjik olnca kisitli seyler yiyince ysri yariya indi sutum bnde uzuluyordm
nursankilicoglu Ikraysenes fazlası çok kötü hiç olmasa sütüm yok derim emzirmem kesmeyede kıyamıyorum
nursankilicoglu dodu0207 sağım makinesi kullanıyorum ama çok zorlandığımda zahmetli geliyo nedense elektrikli benim