Kızlar altı ay önce Spr taktırmıştım kanama çok fazla 6 ay boyunca da sürekli düzene girer dedim ama düzelmedi kanamalarım çok var şu anda 5.06 gündür çok şiddetli kanamam oluyor ama iki gündür bel ağrısından ölüyorum birazdan acile gideceğim çıkartırlar mı acaba acilde veya bakarlar mı ultrasonda kayp kaymadığına