Ozan2019 Kızlar bebeğim 14 günlük gözü sanırım mikrop kaptı çapaklanıyo pamukla sütümü damlatarak siliyorum ama geçmedi yarın dr gidicem başka yapmam gereken bişey varmı yardımcı olur musunuz
zynpgdkl Ozan2019 ben kızımı 2 gün önce götürdüm göz doktoruna rutin kontrol için pamuğu ılık suya batırıp silin çapaklanma falan olduğunda dedi kesinlikle anne sütüymüş papatya suyuymuş bunları asla kullanma dedi..
Brnince Ozan2019 Canim Sütle silme sakın orada bişey varsa sit daha da besliyor. Benim kızımında bir kaç gün vardı goren bir arkadaş sarı papatya suyu ile sil demişti geçtiği için ben silmedim. O bayagi doktor doktor gezmiş çareyi onda bulmuş inşallah sizede şifa olur
Tugceeeee12345 Ozan2019 süt sürme canım hiç geçmez ben o hatayı yaptım daha da çoğaldı Serum suyu önerdi bana doktorum 500 ml 5 lira birsey o en steril ve güvenli olanı birde srınga al tamamdır ben öyle yapıyorum hemen çapaklanınca
Oznurozer Tekrarlanan bir çapaklanmaysa muhtemelen göz yaşı kanalları tıkalıdır. Doktor bi masaj gösterir onu yapın 6 7 ay sonra birden bire kesiliyor
Minebasturk97 Bizimki 1. Ayda kesildi canım doktora gitmeden süt dahi sürme. Benim doktorum soğumuş caya pamuğu bandirin hafif hafif silin dedi öyle öyle gecti