Sunam Oğlum 14 aylık son 1 haftadır çok huysız hep ağliyor gecem gündüzüm bir herşeye ağliyor ve ben artık dayanamıyorum be yapsam olmuyor çok yıpranıyorum aranızda yaşayan var mı yada neden böyle olur
-Sweetdream- Sunam benimde kızım 14 aylık aynı durumdayız istediği olmayınca ağlıyor sürekli bi mızmız herşeyi ver ben yapayım diyorcasına uyku düzeni gece yok zaten ne zaman isterse o zaman uyuyor gece aşırı enerjik ordan oraya atlıyor çığlık atıyor oynamak istiyor sürekli
Zehrazeynepp Bizim ki de aynı şekil hiç bir şeyden memnun olmuyo sürekli mız mız halde ama iki taraftan kök dişleri geliyo ondan, belki sizinki de, diş çıkarıyordur😕
tatar59 Normal malesef. Bizim üst komusumuzun kızı öyle. Gece gündüz hep ağlardı. 3 yaşında şimdi bı kaç aydır ağlamıyor. Uyku düzeni hiç yoktu bence onunla alakalı olabilir.