zehratkn 2 aylık bebeğim var göğüslerim hala geçmedi ne denediysem ara ara kanıyor böyle yarıldı resmen fiyo krem geçiriyor diye duymuştum kullanan varmı
balmom59 zehratkn ben kullanıyorum doktorum yazmış çok iyi geliyor ama emzirmeden önce muhakkak silmeniz lazım Fito krem + gümüş kapak + emzirmeden önce karbonatlı suyla pamukla siliyorum Ona rağmen yaram var çok dikkat etmeniz lazım göğüs uclarınız kıyafete değmesin nemli kalması gerek
ozgec zehratkn hemen gecıuryor ama hava alamsıda lazım sürcen bolca gogus kalkanı varya ondan takıcaksın degmıcek sütyene benım 2 gunde gecırırdı hemen
zehratkn balmom59 gümüş kapak sütle doluyor ama sizinde öyle oluyomu sanki sonra daha çok acıyo ben onu takınca nedendir bilmem ama sizin yaranız ne dereceydi
zehratkn ozgec sizinki nasıldı yarası benim cidden aşırı derecede bildiğin göğüs ucu yüzeyi kopmuş içi gözüküyo gibi
balmom59 zehratkn ben gümüş kapağı hamilelikte kullanmaya başladım kremleride doğumdan hemen sonra O yüzden fazla yaram olmadı şükğr kanamadı yani ama yinede var Evet gümüş kapak sütle doluyor öyle nemli durmasını sağlıyor uçların ama ben kremde sürdüğüm için çok fark etmedim Gümüş kapağın üstünede göğüs pediyle kapatıyorım süt taşınca oraya doluyor
Elfmom1234 Gögüs pedi kullanmıştım o ıslandıkça nemli kalıyordu özellikle aksam takıp sabah değiştirince cok iyi oluyordu. Hametanda iyi geliyor ama bebeginiz emmeden önce yıkayın, geçmiş olsun