Yelda35 Kızlar 3,5 yaşında oğlumnvana defter ve harç bedeli ödemelisin dediler ama daha önce harç ödemiştik sadece. Kafam iyice karıştı
MinikPandam_ Yelda35 ödedik diye hatırlıyorum evet. okul çocuğuysa ödenmiyordu kızım küçük olduğundan okula gitmediği için ödedik hatta sanırım
Yelda35 MinikPandam_ merhaba bugün başvuru için gittik 790 tl aldılar ve 5 yıllık verdiler öğrenci olarak gözüküyormuş oğlunuz 3 yaş üstüyse aklınzıda bulunsun
MinikPandam_ Yelda35 bize de en fazla 5 yıllık oluyor demişlerdi evet. kızım 1 yaşındaydı aldığımızda. bilgilendirme için teşekkürler ❤️