dilberhala1 seda_asan1 Ay öyle salgın ki bende oldum aynısını zor açtım geçen sabah gözlerimi geçti şükür eczaneye git söyle verir ona göre damla bende eczaneden aldım kendime geçirdi 2 güne şükür
Aselbala seda_asan1 bebekken oluyordu anne sütüyle ve ılık suyla temizliyorsum ama sonra tekrardan olunca doktora götürdüm damla verdi yani şöyle soyleyim damlattigin gibi ise yariyor ama eczacıya ya da doktira görunmekte fayda var
aycaece Bizimde oldu salgın varmış sağlıkocağı damla verdi 2 güne geçti hemen eczaneye sorsanız oda verebilir bence kızım 5 aylık