Seydameva Sryilknr 38.3e kadar normal diş ateşi olabilir ama daha fazlası olduğunda bir sıkıntı olabilir Dr götürmenizde yarar var bu ara çok fazla salgın var 🙏🏻 Geçmiş olsun
Esraela_ Sryilknr bebegim 2 aylikken hastaneye götürdüm bana güldüler 38,3 ates degil bebeklerde dediler. Tabi ben simdi yine olsa yine götürürüm.
tugceemir Sryilknr guzel bi dus aldirabilirsiniz ve calpol verebilirsiniz ince giydirmekte fayda var tabiki😊
Gulsahagah Esraela_ aslında bebeklerin 6aydan küçükse o ateş yüksek syaılıyor biz acillerde sabahladık bi hafta ateş yüzünden ateş te 38di ve salmadılar
Esraela_ Gulsahagah evet bencede birakilmamali. Kan sonuclari temiz cikti yolladilar idrara bakilmadi bile.
Maviskizimm Bebekler bize göre daha mı sıcak oluyor ben bebeğimin ateşini ölçüyorum sonra kendimi ölçüyorum hep benden daha çok