aybarsmomm97_ 24 günlük bebeğim kakasını bezini açtığımda su gibi yapiyor doktora goturmelimiyim şuan acil yardım neden olur bı ishal
ceylanzeynep Normal cnm bizde aynı şeyi yaşadık zaman ilerledikçe normale döndü doktora götürdüm acaba ishalmi die doktor normal demisti
gunduzanne ceylanzeynep merhaba yorumları okuyodum da doktor tam olarak yenidoğan ishali için ne demişti ben bugün bebeğimi besledikten sonra birden yaptı altını açtım yapmaya devam etti su da vardı kakasında sıvımsıydı rengi normaldi pütürleri de vardı ama suluydu da