Hamileliğimde hiç bişey yaşamamışken doğumdan sonra diz kapağımla ayağım arasında bişeyler oldu nasıl anlatılabilir bilmiyorum ayağımda mesela topuk dikani gibi bişey var ama topuğumda değil ayağımın iç kenarlarında diz kapağımın arka tarafı oturup kalkarken çok acıyor böyle ağır bir şekilde tutulmuş gibi hangi bölüme gideceğimide bilmiyorum az önce teyzeme anlatırken teyzem ayağımın o bölgesinin rahime bağlı olduğunu söyledi şaşırdım bi tuhaflık var bende doktorada gidemiyorum 3 ay 17 günlük bebeğim var başına gelen varmı hangi bölüme gitmeliyim?