beyzakus Arkadaşlar bu konuda fikrinize ihtiyacım var önceden 180 derecede 35-40 dk da kek pişiren fırınım şuan 150 derecede 10 dk da keki resmen haşlayıp yakıyor ve içi çiğ kalıyor. Ne yaptıysam düzeltmedim bu neden olur bilgisi olan var mı?