littlefish Merhaba kizlar, Bebegim 2 aylik. Anne sutu+mama aliyor. Saclarimi boyatmak istiyorum doktoruma da danisacagim ama sizlerin de deneyimlerini sormak istedim. Emzirirken sac boyattiniz mi? Kacinci ayda boyattiniz?
cimcime1018 littlefish Bebeğim 9 aylıkken boyadım ben 😌 Yikayana kadar uzak durdum kokuya maruz kalmasın diye bu kadar 😌