11 ay 10 günlüğüz bu ara aşırı yememe sorunu var ne versem başını çevirip ıh tüh yağıyor çok sıkıldım sinirleniyorum istemeden her şeyi fırlatıyor eline versem bile sadece beni emiyor var mı aynı durumda olan nasıl bir yol izlesem asla mama kaşık mama almıyor aşırı lezzet arayan bi çocuk yavan bişey yemiyor