Kelebekinci Röntgen çektirdik doktorumuz kalp büyümesi gözlemlediğini ve kardiyolojiye gitmemizi istedi randevu aldım ama bizim gibi olan varmı nasıl bir yol izlemeliyiz bilmiyorum