Alerjikrinit Papatya-eylul88 bence öyle yapmalısın ihmal etme. Mastit olduğum zaman vuruyordu koluma ama ben antibiyotik kullandım ağrım 4-5 güne tamamen geçmişti.
Papatya-eylul88 Alerjikrinit simdi çiktim acilden.antibiyotik verdi.elle muane etti ele gelen bisey yok dedi.genel cerrahta muane etmişti geçen hafta öyle demisti.ultrason işini halledemedim malesef.o konuda yardımci olamadı.özelde cektircem mecburen.