alin12_ zeka bizde oldu 😳çok fena şişti. Hemsire kolonyalı pamuk koyun dedi. Zor susturduk. Cok yaktı heralde 😞
alin12_ Kızlar aşıların etkisi hala devam ediyor mu? 4.ay aşıların etkisi bir hafta süre biliyormuş. Bebegim cok huysuz. Bir saat bile uyumadı dün gündüz. Acaba asıdan mı diye düşündüm. Yoksa 4.ay atagına falan mı girdi. 😞