Aslihan21 yan tarafımda itfaiye istasyonu var eşim uzun merdiven rica etti camdan girmek için, adamlar sağolsun kendileri koca aracı kapının önüne getirdi camdan içeri girdi kapıyı açtı bize 🙈 çok utandım ama o gün hava alsın diye balkon camını açık bıraktığım için de kendimle gurur duydum, kızım dedim anahtarı unutuyosun ama sorun etme cam açık dedim kendi kendime 🤫😂😂