Arkadaşlar bu platformu kızım doğduğundan beri kullanıyorum. Ama son zamnda bu başlığı çok görmeye başladım. Böyle olması bütğnnanneleri şüpheye sürüklediğini düşünüyorum. Ben artık kızımın her hareketini kontrol etmeye başladım bide bebeğim normaldi şu aydan sonra böyle oldu diye insta da burda da yazı gördükçe içimş daha çok korku kaplıyor. Benim gibi olanlar vardır. Yoksa da linçlemek için yazmayın lütfen. Bazı davranışlar bebeğin huyu olabilir.