Selam kızlar eşim tavuk ve pişirme işi yapıyordu memlekette. Bazı sebeplerden dolayı adanaya yerleştik benim ailem burda. 3 yıldır toplu yemek yapıyor bazı iş yerlerine dağıtıyorlar. Yanlız şuan haftalık 3 bin veriyor ve kesinlikle yetmiyor evimiz kira. Eşim burada kilo işi tavuk pişirme yapmak istiyor. Böyle bina olan bölgede adana oturan bilir Sarıçamda mesela dükkan açsa